Help

Veelgestelde vragen

Algemeen

Door middel van [email protected] of via onze contactpagina, wij proberen jouw vragen zo snel mogelijk beantwoorden!

 

Dit kan door middel van onze website! Binnen een paar klikken heb je een eigen pagina als workshopgever of als school gecreëerd. Je kan bijvoorbeeld klikken op de knop ‘registreren als workshopgever / school’, of via de informatie op de site kom je vanzelf terecht bij de aanmelding.

 

Dat klopt! Enjoy2Learn focust zich eerst op Zuid-Holland en wanneer er genoeg aanbod is zullen wij andere provincies toevoegen aan de website. Hier hebben wij voor gekozen om het aanbod passend te houden voor de scholen. Je kunt je inschrijven voor de wachtlijst om een bericht te ontvangen zodra we live gaan in jouw provincie.

 

Op dit moment nog niet, wel kan je daarover contact met ons opnemen. Omdat wij de kwaliteit van het platform hoog willen houden hebben wij er bewust voor gekozen om niet teveel hooi op onze vork te nemen en alle provincies te laten registreren. Ons doel is om zo snel mogelijk uit te breiden naar andere provincies. Hiervoor kan je het platform nieuws volgen, of ons volgen op de sociale media. Ook kun je je inschrijven voor de wachtlijst om een bericht te ontvangen zodra we live gaan in jouw provincie.

 

Op dit moment hebben wij de volgende categorieën, indien jij graag nog een andere categorie ziet, laat het ons dan weten!

  • Burgerschap, beroepsvorming & taal
  • Dieren & Natuur
  • Educatief & Studievaardigheden
  • Kunst, Cultuur & Muziek
  • Sociaal-Emotioneel & Lifestyle
  • Sport & Bewegen
  • Techniek & wetenschap

Scholen

Nadat je een account gemaakt hebt en de factuur voldaan is, krijg je toegang tot het platform. Vanuit het platform kan je op zoek naar de perfecte workshop voor jouw school, doormiddel van ons brede aanbod aan workshopgevers die via filters en categorieeën makkelijk te vinden zijn. Nadat je een workshop gevonden hebt, kan je via een kort bericht in contact komen met de workshopgever om een workshop in te plannen.

Al het contact (op het eerste bericht na) tussen jou en de workshopgever gebeurt buiten het platform om, inclusief betaling. Zo houd jij de verantwoordelijkheid over de afgesproken prijs en planning.

Een subaccount is een persoonlijk account met eigen email en wachtwoord. Het hoofdaccount kan meerdere subaccounts toevoegen. De school betaald per subaccount om zo meerdere gebruikers te creëren.

Alleen subaccounts hebben toegang tot de workshops op het platform. 

Een hoofdaccount beheert de facturen en het aantal subaccounts. Een school moet altijd een hoofdaccount aanmaken, dit gebeurt via het registratieformulier. Nadat het account is aangemaakt, kan er, via het dashboard van het hoofdaccount, subaccount(s) worden toegevoegd om gebruik te kunnen maken van het platform.

Hoofdaccounts hebben geen toegang tot de workshops op het platform. Om het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken, kan je een hoofdaccount ook als subaccount gebruiken. Dit kan geactiveerd worden in jouw dashboard.

Een hoofdaccount kan subaccounts maken. Het hoofdaccount beheert het aantal subaccounts. Op deze manier kan het hoofdaccount bijvoorbeeld beheerd worden door een leidinggevende van de school, terwijl de docent workshops kan zoeken doormiddel van een subaccount. Subaccounts hebben enkel toegang tot het platform en zijn niet verantwoordelijk/hebben geen inzicht in de facturatie van de school.

Indien jouw school geen scheiding wilt maken tussen deze type gebruikers, kan via het dashboard een hoofdaccount ook worden geactiveerd om te werken als subaccount.

 

Dat maakt niet uit, maar let op: een verhoging van het aantal subaccounts brengt extra kosten met zich mee. In jouw hoofdaccount kun jij het aantal subaccounts ‘verhogen’. Hierdoor kun jij meer gebruikers toevoegen.

 

Dit is gedaan met de gedachte dat degene die op zoek gaat naar de workshops op het platform, niet altijd degene is die de betaling regelt binnen een school. Door de twee rollen los te koppelen, kunnen scholen eenvoudiger zowel workshops boeken als de facturatie bijhouden.

Workshopgevers

Dat kan heel simpel door het limiet te verhogen in het account. Let wel op, dit brengt extra kosten met zich mee.

 

Dan kunt u als workshopgever helaas geen gebruik maken van het platform. Een VOG is een kwaliteitseis om op scholen te werken, het is dus van essentieel belang dat u een VOG heeft voordat u op de website terecht kan. Mochten wij erachter komen dat u geen VOG heeft, dan mogen wij u van onze website halen en krijgt u geen geld terug.

 

Betalingen

Deze wordt inderdaad automatisch verlengd op basis van een jaar indien je met iDeal betaald, in het geval van facturatie zal er ook automatische verlenging zijn en krijgt je een nieuwe factuur. Als je het abonnement wilt stopzetten, moet dit minimaal 30 dagen van tevoren via het dashboard, in overeenstemming met onze algemene voorwaarden.

 

Na maximaal 3 dagen kunt u gebruik maken van het account indien u heeft betaalt met een factuur.

 

U kunt betalen via Ideal of via een factuur. Voor zowel workshopgevers als scholen is dit op jaarbasis.

 

Een verhoging van het abonnement brengt extra kosten met zich mee. Deze zullen worden berekend op basis van het aantal maanden tot de volgende factuur en aan het einde van het jaar extra gefactureerd worden.

 

Een verlaging van het abonnement is eigenlijk niet zo voordelig. U heeft de factuur al op jaarbasis betaald en krijgt geen geld terug. Wij willen u als advies meegeven om uw abonnement pas aan het einde van de lopende factuur te verlagen. Dan krijgt u een automatische factuur die lager zal zijn in het komende jaar.

 

U kunt uw factuur gemakkelijk terugvinden in uw hoofdaccount als school of in uw account als workshopgever.

 

Klachten

Dan kunt u contact opnemen via [email protected] . De klachtencommissie streeft ernaar om binnen 5 werkdagen contact op te nemen met u en vervolgens onze klachtenprocedure te starten.

 
Een andere vraag? neem contact met ons op